Toon Goos’ site

Welkom op de site van Toon Goos, kunstschilder, tekenaar beeldhouwer en dierenliefhebber. Veel plezier bij het rondkijken op mijn site, Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat

Heb je interesse om mij aan het werk te zien of om werk in het echt te zien, kijk dan regelmatig op de site .

Er zullen steeds tentoonstelling waar ik aan deelnemen worden genoteerd, misschien kom ik je daar dan eens tegen.

De eerst volgende tentoonstelling waar je werk van mij kunt zien:

poederlee mollenhof tentoonstelling post art 2014

zaterdag 1 nov  vanaf 1300u tot 1800

zondag 2 nov  van 1000 u tot 1800 u

stellen de leden van post;art hun werken ten toon

er zijn schilderijen aquarellen en beelden te bewonderen

de inkom is gratis allen van harte welkom

———————————————————

4 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

4 Reacties op “Toon Goos’ site

  1. erg mooie site voor erg mooi werk
    hou ons op de hoogte van uw activiteiten

  2. henk goos en lyd goos

    Hoy Toon en Marleen en Sam .
    leuke on dit te zien

  3. henk goos en lyd goos

    leuk om dit te zien

  4. Goos Daniel

    Dag Toon, De redactie van de Goos-Nieuwsbrief heeft geen correct mailadres meer van jou. Neem je eens contact op danielgoosATtelenet.be? Dank je.
    Groetjes, Daniel

Plaats een reactie